fredag 4 april 2014

GÅRDAGENS TANDLÄKARBESÖK

Som jag skrev i inlägget nedan så var jag hos tandläkaren i Mölndal igår och det mina vänner, det blev ett speciellt möte!
WSXCDEFGRTHYJNBGFRD, förlåt, jag kände mej tvungen att göra så. I alla fall! Dom hämtade mej och pappa i väntrummet (för det var information och då skulle föräldern vara med). TILLÄGG! Jag hade skyhög feber nedsatt av en smärtstillande tablett hela vistelsen.
Väl inne i tandläkarrummet placerar hon mej och pappa vid en datorskärm där hon visar oss (gräsliga) bilder på mina tänder och pratar och pratar och pratar och pratar... Plötsligt blir jag kallsvettig, tappar all min färg och lyckas att klämma fram "jag tror att jag håller på att svimma".
Efter detta fick jag en lite blackout men jag tror att dem satte mej på en stol för jag minns att jag satt på en stol, haha. Men jag svimmade inte!

Jag ska i alla fall få min tandställning i början av juli och samtidigt dra ut två tänder pga att det saknas två tänder i min underkäke så dem ska göra det jämnt. Rälsen ska jag ha i två år, efter det får jag en tråd bakom tänderna som jag ska ha livet ut (OMG) och en gomtandställning (en sån jag haft) i ca ett år efteråt. JIPPIE

PS. Jag är superstolt över min vän Matilda! Detta skriver jag inte för att hon utpressar mej till att göra det.

Favorit i repris på mej och Matilda

Inga kommentarer: