måndag 7 april 2014

SJUKIS

Idag ska vi fira! Idag firar jag nämligen en-veckas-jubileum med min feber, wihoo!
Jag kom nyss hem från skolan faktiskt. Det kändes så konstigt att möta alla från fel håll, haha. Dom cyklade till skolan och jag cyklade hem. Jag gjorde nämligen ett prov jag missade förra veckan på bonustiden som är innan själva lektionerna börjar. Hoppas att det gick bra för jag har pluggat hela helgen.

För att ha varit sjuk hela helgen har den ändå varit helt okej. Jag varit inne och läst historia, både fakta och litteratur. Jag har under en tid läst boken I krig och kärlek skriven av Lena Kallenberg och nu är den utläst (200 sidor på 4 dagar, huh). Jag kan ännu inte ge ut ett utlåtande om den då jag är smått förvirrad över slutet. Men det kommer nog någon slags recension så småningom.

Igårkväll fick jag nog av allt läsande och gick ut på en promenad. I regnet. Med Ludvig. Det var blött men det behövdes, jag fick tillbaka min halvdöda livsgnista.


Inga kommentarer: