söndag 20 april 2014

SNABBSPOLAT PÅSKLOV

Mina vänner! Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag har flera anledningar till detta!
Hela lovet har susat förbi. Det har verkligen gått ruskigt fort, usch. Men jag har haft det bra! 
Förra fredagen, då alla andra var i skolan så var jag på begravning för mina fina morfar <3. På kvällen gick jag en sväng med min Ludvig, mycket mysigt. Lördagen spenderades också med honom, men innan han kom åkte jag och mamma till Klåva och kikade runt lite där. 
Söndagen däremot gjorde jag något jag velat göra länge! Ebba kom hem till mej så satt vi och skrev små minnen på lappar som vi sedan la i varsin burk som vi köpte när vi vandrade runt i Göteborg på måndagen. Det blev några saker, mysigt. Bland annat ett par AAAASFRÄCKA solbrillor, åh. 
I tisdags mutade mamma mej med pengar så jag städade hela huset...... Men det var faktiskt ganska trevligt, haha. Onsdagen spenderade jag på samma sätt, fast då städade jag bara mitt rum. PANG så fick min höft för sig att balla ur. Så det gjorde den, bara sådär. Mamma tyckte inte att en höft skulle stoppa mej så vi åkte till Klåva igen, och fikade. 

I torsdags hade jag lovat Ebba att joina hennes frukost, så det gjorde jag. I hennes hall blev jag väl bemött av Pelle som lagt sig i en korg som hängde på väggen. Det kändes som ett varm välkomnande. När jag sedan vandrade vidare stod Ebba i köket och bakade scones, det kändes också väldigt bra. Till frukost serverades det tillsammans med sconesen färska jordgubbar och melon. Lyxigt! Resten av dagen spenderade vi i Ebbas säng tillsammans med hennes näsdukar och Game of Thrones. Den var mycket bättre än vad jag trodde! Därav såg vi sju avsnitt tror jag, hehe..


Inga kommentarer: