söndag 27 april 2014

UPP OCH NER

Jag har det bra även när jag inte har det bra, jag har så fina vänner och Ebba <3

I fredags sov Ludvig över här, vi hade det verkligen jättemysigt, åh! Vi kollade på TV en stund innan vi la oss och typ halvsov till sent. Mysigt!
På lördagen kom min superhjälte Ebba och åt middag med mej, hon är bäst <3 Vi satt och åt i närmare fyra timmar, eller i alla fall satt vid bordet.
Även idag har jag varit med Ebba. Vi träffades vid ica och handlade massa goda saker och sedan satte oss i bergen med detta. Hela dagen! Så mysigt! Nu på kvällen har vi bara gått runt, pratat om allt och lite till. Hon är min klippa.

Nu ska jag se på game of thrones och gömma mej för verkligheten, jag har lovat Ebba att kolla ikapp typ tre säsonger, haha. Puss på alla fina människor där ute

Inga kommentarer: