tisdag 29 april 2014

PROMENIX PÅ NYA STÄLLEN

Nu känner jag mej duktigt, jag sitter och kollar på Biggest Loser är nytränad. Varför jag känner mej duktig är för att jag ser att de kämpar så mycket så känns det lite bra att jag också gjort det. Ebba hörde av sig och ville ta en promenix strax innan klockan sex så vi åkte med hennes moppe till Hönö (lycka) och gick slingan där, ett och ett halvt varv, sedan runt på Fotö och sammanlagt gick vi strax över 7,5 km. Gött! Skönt med lte variation. Visserligen var jag och mamma i Klåva förut och fikade så det går nog jämnt ut, haha!
Det är något jag och mamma gör ibland, supermysigt <3

Imorgon blir det mer "träning". Vi ska nämligen till Skatås och orientera där och vi kommer att behöva all lycka till vi kan få. Jag är verkligen kass på det! Förra året var det dock inte vårt fel att det inte gick så bra utan det var lärarna som satt sig fel, haha.

Meningslöst inlägg, vet inte riktigt vad jag ska skriva bara... Blä. Här kommer i alla fall en vårbild!




Inga kommentarer: