måndag 26 maj 2014

BLOMMANDE INSPIRATION

Efter någon månad av att vara helt känslolös blommar alla känslor upp i mej till små vackra blommor och ger mej massor av energi och inspiration, så jäkla gött!
Jag vill baka mera, lära mej att laga god mat, vara ute och fota, planera sommaren, köpa paketer och så vidare och så vidare... 
Sen så har min skriv-ådra vaknat till liv igen och jag vet att jag kan skriva, i alla fall relativt bra. Men jag tycker att det är spännande att jag, eller vem som helst går runt på en massa oskriva historier. Tänk på vad som skulle hända ifall man bara satte sig ner och skrev en novell, eller två eller tre. Coolt ändå hur många storysar det skulle bli då. Jag vet inte riktigt om jag fått er att förstå vad jag menar men om jag har lett in er på rätt tråd så får ni gärna spinna vidare på den och ifall någon har en bättre förklaring så skriv till mej! 

Jag vill även göra min blogg sådär Moig igen, så det känns som att man kommer in i mitt egna lilla hörn här på internet, som mitt rum fat mindre stökigt, haha.
Och hörreni! Imorgon är det konsert på Nimbus klockan 19.00, 20kr inträde och alla pengar som samlas in går till jacobs minnesfond! Så komsi komsi och se folk på min skola uppträda (bland annat min dansgrupp).

LOVE


Inga kommentarer: