lördag 7 juni 2014

TJOOO, LÄGET?

Jag är ofta inne och kikar lite på statistiken här på min blogg och lite kommentarer och så. Där kan jag också se vilka inlägg som öppnats under den senaste tiden och ju mindre jag bloggar desto fler gamla inlägg öppnas... Det skrämmer mej. Så för att inte riskera att mitt gamla jag blir utskrattad så ska jag komma igång med detta igen, haha. 

Det finns så mycket som hänt under den senaste tiden så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag var ju i Polen med skolan för några veckor sen och det hade ju varit kul ifall jag hade visat lite bilder därifrån. Sen var jag på student i förrgår och det var ju ett äventyr i sig, haha åh. Men det finns så mycket att skriva om det så jag tänker att det blir fler inlägg (allt för att ingen ska läsa något gammalt pinsamt).

Men idag mina damer och herrar, idag är det en dag som jag längtat efter lääänge. Strax innan tre ska jag dansa på Hönö, jag tror att det är vid glasskafet någonstans och efter det.. Trumvirvel.... HÅKAN! Åhhhh!! 
Så alla som kommer till rörtoppsvägen idag får vara med på vår förfest med massa go musik!


Inga kommentarer: