söndag 4 maj 2014

FREDAGSSHOPPING

I fredags var jag och bästo i staden för att göra oss av med alla våra pengar, ebba lyckades, inte jag. Men jag fick ändå köpt det jag ville ha plus att jag hittade två (som var likadana fast olika färger) supersöta klänningar! Åh! Funderar på att ha en av dom i kyrkan på skolavslutningen. Detta beslut måste övervägas noga och jag återkommer med mitt slutgiltiga svar. 

När jag och Ebbz åker in till staden brukar vi hoppa av vid järnvågen och vandra upp till Nordstan. Detta brukar resultera i att vi vandrar på utsidan nio av tio och i själva nordstan en av tio. Det är helt ok för mej, för det är mysigare på utsidan!

Vårt första stopp var Science Fiction- bokhandeln där Ebba ivrigt ville gå in. Det hela slutade med att jag fann en mysig soffa i barnavdelningen och Ebba köpte tre böcker. Haha, så kul ändå. 

Och självklart, paus för pizzadejt! 
Ebbas bild!

Inga kommentarer: