måndag 5 maj 2014

MAGE, POLEN OCH GUNILLA

Jag vet inte ifall alla kan relatera till detta, ni som inte kan det får helt enkelt föreställa er. Varje morgon går jag upp hur sängen och in (i toaletten höll jag på att skriva, jo men tjena Moatröttsombaraden) OCH IN I BADRUMMET. Så kollar jag lite på mej själv och kan konstatera att natten gjort sitt och min mage ser bra och helt okej platt ut.
I morse- "Fuck no, inte idag" - min mage.
Dessutom har jag haft småont i magen lite till och från hela dagen och jag har ett stort behov utav choklad. Gissa vilka mörka tider jag håller på att dansa in i......?

Jag får tröst mej med att jag åker till Polen om TVÅ VECKOR tillsammans med alla andra nior på vår skola, åh! Och mer tur har jag, de har delat upp klassera så inte alla typ 140 elever stormar koncentrationslägerna samtidigt. Min klass (9c) ska gå tillsammans med Ebbas klass (9g) och Ludvigs klass (9e). LYCKA

Sen så kom jag på att jag inte skrivit att jag har blivit preliminärt intagen till den gymnasieskolan jag vill gå på, Öckerö seglande gymnasieskola! Så om jag inte sänker mej med 40 poäng kommer jag att vara ute och segla i två månader till hösten tillsammans med både Ebba och Ludvig som också preliminärt kommit in, jippie!

(hade tänkt att göra en rolig bild men allt strular)

Inga kommentarer: