torsdag 1 maj 2014

SKATÅS

Igår var det ju som sagt orientering och jag blev positivt överraskad! 
Allt började med en lååång buss/spårvagnsresa till Skatås (som för övrigt kändes som världens ände). När vi tagit oss upp för värsta mördarbacken hade vi några minuter på oss att byta om och så vidare, sen var det dags. Efter ca tre minuters letande stöter jag och Ebba O ihop med Hanna och Mathilda som också var lite lost. Vi fyra slog ihop våra kloka hjärnor och vi lyckades faktiskt hitta fem kontroller! 40 poäng sammanlagt, vi var väldigt nöjda! 

Efter detta mådde jag inte bra, det hände lite saker och plötsligt insåg jag hur lätt jag kunde förlora något som ligger mej nära hjärtat. Usch. Men jag tror att allt är fixat nu, jag hoppas det ♥ 

Idag är jag alone. Vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir nog något i stil med att fixa lite småsaker, plugga och kolla på sista avsnittet på säsong ett av Game of thrones, nu måste Ebba vara stolt! 


Inga kommentarer: