lördag 7 juni 2014

GÅRDAGENS ÅSKOVÄDER

Mina vanliga dagar brukar bestå av en, kanske två saker, och that's it liksom. Sen finns det såna dagar jag hänger och flänger och hinner få med massa saker på. Igår var en sån dag!

Jag portade Ludvig för att komma hit innan jag städat upp alla kläder från mitt golv så nu ser mitt rum lite mer städat ut än innan. Vi gjorde inte så mycket, låg mest och gosade och väntade på att regnet skulle komma. Vilket det gjorde lagom till att vi skulle åka på kalas hos Claes bror vars dotter just fyllt två år (min halvkusin). Där borta åt vi supergod mat och jag fick träffa min allra yngsta kusin (halvkusin) Viola på knappt tre månader, hon är så liten och så fin <3
Sen var det en annan liten tjej där som fick upp ögonen för mej och efter det släpptes jag inte ur sikte, så mysigt!
Runt halv åtta skulle jag ta mej därifrån så jag ringde Ludvig för att meddela honom att han kunde börja dra sig bort åt mitt igen. Plötsligt var jag helt vilse, jag visste verkligen inte hur jag skulle komma ut, haha, åh. Som tur var kom min superhjälte och räddade mej.
Vi hann precis komma hem och lägga oss i Rasmus fatboy innan det började ösregna (igen). Med regnet kom även min mor och Claes och då gick jag och Ludvig in på mitt rum och började kolla på en film som hette Philomena. Men åskan hade för stor dragningskraft så det slutade med att vi ställde oss utomhus under ett tak och kollade på allting. Jag gillar verkligen åska! (med respekt för den).
När det blev för kallt för att stå utomhus gick vi in, hämtade ostbågar och satte oss i ett fönster för att inte missa någonting. Dock slutade det med att vi målade gubbar på varandra och tog coola bilder i spegeln. YEAH



Ps. Ludvig målade en gubbe med mustasch på min mage (se bild) och pussade sedan på den... Karma kallar jag detta, mustaschen kletades av på honom istället. MOAHAHA gud så kul ändå.

Inga kommentarer: