söndag 8 juni 2014

MENSDAG PÅ STAN

I morse när jag vaknade var jag superglad över att min mens kom då jag slipper den i Grekland, jippie! Några timmar senare när jag satt inne på ett golv i ett omklädningsrum inne i staden med Ebbz kan jag ju erkänna att jag var mindre lycklig över den röda sörjan som orsakade en utomjordisk värk. (lång beskrivande mening, check).
Men den lilla korta tiden mellan mina små värkar hade jag det jättebra, det är svårt att inte ha det med en sån cool bästavän. Dessutom träffade vi Natasha inne på Gina Tricot, jag försökte stirra på henne tills hon såg mej men misslyckades, haha.
Men jag och Ebba förtjänar faktiskt pluspoäng idag för vi tog oss först till frölunda torg med spårvagn och sedan därifrån till nordstan också med spårvagn, yeah.



När jag kommit hem och legat död framför Game of thrones halvdrunknad i blod kom Ludvig med en chokladkaka <3 så han fick stanna en stund, hehe. Så vi snacka mest, gosade lite när jag inte hade apagapaont i magen. Men det var supermysigt att han kom! Dessutom har vi varit tillsammans nio månader idag (wöw), det hade jag dock helt glömt bort. Det känns liksom så mycket längre.

Puss och godnatt och jag känner medlidande till alla med mensvärk!

Inga kommentarer: