måndag 9 juni 2014

MYSTISK STANK OCH SPONTANGLASS

Det finns en mystisk doft, eller snarare odör i mitt rum och jag vet inte vart den kommer ifrån. Först trodde jag att det var mina fötter så jag tvättade dom men det luktar fortfarande konstigt här. Mysko. (haha, mys-ko)

Förövrigt håller jag på att samla mod för att cykla bort till Cleas pappa och klippa gräset. Detta gör jag inte för att vara snäll utan enbart för pengarnas skull. Men jag har aldrig varit där själv innan.... Hoppas att ni antecknar min intressanta vardag! Jag vet inte riktigt vad som händer sen, det återstår att se.

I skolan har jag varit helt hejkonbejkon vilket är sällsynt denna tiden på på månaden. Men det var najs ändå! Jag har liksom lekt kamel/dromedar like a boss under Emmas kofta och agerat bitch. Fick reda på 4 betyg idag också.. Är halvnöjd, det är exakt samma som förra året.
Efter skolan och när min bitchiga sida skakats av passerade jag och Emmapemmabajsklämma Ica så vi spontaninhandlade våran favoritglass - Solero!

Inga kommentarer: