tisdag 5 augusti 2014

MASSA MYS

Jag glömde skriva att jag kissade 8 gånger den dagen då mitt senaste inlägg publicerades, värsta coolt ändå. Jag tror att jag slagit något slags rekord.
 I alla fall, jag har jobbat i både går och idag och varit med Ludvig både igår och idag... Mitt liv har en standard. Igår cyklade jag hem i regnet, duschade, och sedan cyklade vidare till Ludvig. Då hade han dragit ner gardinerna i hans rum, tänt ljus, startat en film och tagit fram kakor och te, så mysigt! Vi kollade på Prinsessan och grodan för den hade jag inte sett innan och den var också en bra disneyfilm! Idag kom han hem till mej efter jobbet men jag var så utmattad så jag somnade... I en timma. opsi
Efter det cyklade vi i alla fall till hamncafeet och åt köttbullemackor och jag drack cola, det var också väldigt mysigt!

Dessutom har det varit mysigt på jobbet både igår och idag. Idag hann jag, "äta" frukost (jag äter dock hemma innan) i 1,5 timme med mina kollegor för de barnen som var där var så himla lugna, rita i två timmar, plocka undan maten, gosa med barnen och vara ute och plötsligt hade sex timmar gått och jag hade bara gått runt och mysigt hela dagen!

Ha nu en MYSIG kväll, puss!


Inga kommentarer: