onsdag 3 september 2014

NAT1417 I HJÄLVIK

Idag slutade jag klockan ett, helt sjukt. När jag kom hem från skolan häromdagen drack jag en kopp kaffe (med endast tre sockerbitar i), läste Aftonbladet och spelade Wordfeud. Min reaktion - jösses, jag är ju en tant!
Dock är det så att det finns en nackdel med att sluta så tidigt och den är att det är ju bara jag som har slutat... och jag är en rastlös själ. Jag ska försöka att fixa lite saker inför kommande event.. Spännande spännande.

Igår intog NAT1417 Hjälvik. Alltså kom de flesta in min klass dit och myste tillsammans typ. Det är ju en av de mest positiva sakerna med Gunilla, att alla bor inom typ fem kilometer från en själv. Det var jättekul! Men jag stannade inte så länge, det blev så himla kallt (så lättfrusen som jag är) så jag åkte hem till mamma och Idol tillsammans med Ludvig, en bra dag!


Inga kommentarer: