söndag 31 augusti 2014

EN HELG MED HÄRLIGA MÄNNISKOR

Jag tänkte nu försöka mej på att skriva ett någorlunda inte astråkigt (alltså vettigt) inlägg i en blå ansiktsmask.
Äh... I fredags sov Ludvig hos mej och Rasmus för mamma och Claes var inte hemma vilket resulterade med nybakta frallor och bullar till frukost på lördag morgon. Senare på lördagen satt jag i en bil med en svart klänning på väg mot Ludvigs farfar tillsammans med Ludvigs familj. Det var Ludvigs farfars systers man som hade fyllt 70 år i maj och dom frågade specifikt efter mej i med att dom hört att Ludvig fått en flickvän. Jag hade det jättetrevligt! Och jag kände mej väldigt välkommen vilket kändes skönt. Dessutom har han en väldigt mysig släkt.

Idag har jag och Ebba hängt, yeah. Vi bakade och kollade på Orange is the new black och det var typ det.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten- alltså Basic Safety och jag ska bada. Eller rättare sagt, vända en livflotte som hamnat uppochner i vattnet. Vi badade med olika överlevnadsdräkter i fredags vilket var extremt kul! Jag skrattade typ hela tiden, allt var så kaos egentligen! OCH JAG HOPPADE FRÅN 4,5 METER OCH JÄKLAR VAD DET KITTLADES I MAGEN

Nu ska jag ta vara på de sista timmarna av den sista augusti 2014, puss!


Inga kommentarer: