onsdag 14 januari 2015

LITE BALETT, RESTAURANG & IPHONE 6

Hej där alla som är intresserade av mitt liv!
Jag sitter i skrivande stund i soffan med en grå mysigt filt och en iPhone 6 i handen. Jag vet, wooow. Jag har faktiskt haft min gamla i tre år och två dagar så detta känns fräckt. Dessutom får jag räls nästa vecka så allt blir nytt med mej. En helt ny person typ. 

En annan lite kul sak som har hänt är att jag och min danskompanjon Tilda har bestämt oss för att börja dansa balett inne i stan tillsammans. Skitkul verkligen för att jag har varit sugen på balett sen hur längesen som helst! 

Och på tal om stan så var vi där häromdagen och firade min lilla mamma som fyllde 47 år på restaurang med mina kusiner samt moster & morbror. Det var huuur mysigt och lyckat och perfekt som helst. 

Livet är rätt chill nu 

Första bilden med min nya förlängda hand

Inga kommentarer: