onsdag 7 januari 2015

NYÅRSLÖFTEN SUGER

Okej mysmänniskor, som ni märker så är jag sämst på nyårslöften för jag har 1, inte städat på mitt rum och 2, inte bloggat. Jag ska verkligen försöka för att jag tycker verkligen att det är roligt det är bara det att allt annat kommer emellan.

En sammanfattande liten text om vad som har hänt sen sist: Jag har pluggat en hel del, gosat med Ludvig och myst med Ebba.

Idag tog jag och Ebba oss i kragarna och gick ut på en långpromenix. Runt Hälsö och tillbaka, 7 kilometer på en timma och tio minuter. Hurtigt värre. Dock kände jag att det var ansträngade, jag är ju fortfarande förkyld (sen Gibraltar för sex veckor sen, men jag käkar en massa grejer som ska göra mej frisk).

Imorgon börjar skolan på tal om ingenting och helt ärligt är jag inte alls pigg på det. Men jag har tur för vi går ju bara i skolan i två dagar och sen är det helg. Dessutom saknar jag mina klasskompisar. Det är konstigt att bo så tätt som vi har gjort i två månader och sen ses i några få dagar och sen inte ses alls på tre veckor. Men det blir kul.

LOVE

Ett litet fotoflow häromdagen

Inga kommentarer: