onsdag 21 januari 2015

ULRICEHAMN ÖVER DAGEN

Hej alla små loppor där ute! Idag har jag ju som sagt åkt runt i två små backar i Ulricehamn mest tillsammans med Ebba, Paula & Ludvig. 
Av vad jag minns var jag urkass på skidor men jag mindes fel. Jag var typ i klass med en medelåkare men jag kände mej som ett proffs! (Dock åkte jag mest i barnbacken men DEN VAR BRANT OCH DEN RÄKNAS)

För att göra det så enkelt för mej själv som möjligt (och för att det är supermysigt) sov jag hos Ludvig inatt (för att han bor supernära skolan). 
Innan var jag och dansade för fösta gången sen innan resan och det kändes bra för tänderna. Så länge jag ler tar inte tandställningen emot och river upp insidan av min läppe. 
Efter dansen kom jag ju som sagt till Ludvig, strax efter nio. Vi stannade uppe en stund, trotts att vi skulle upp innan sex imorse, och kollade på How I met your mother. Sen fick jag även lite kvällsmat bestående av två mackor med asgod ost med mjölk och pepparkaka. Det var typ asabrasamysigt!

Imorse är svart för mej. Jag gick runt och kände mej som ett deprimerat troll pga sömnbrist och en borste på fel ställe- hemma. Men jag halvsov lite på bussen dit och hem och jag ska strax sova så det ska fixa sig. Dock kände jag inget av sömnigheten i backarna tack och lov. Vi liksom bara åkte runt och chillade, käkade lite, kasta lite snöbollar och njöt av varandras sällskap. 

Ett mycket bra dygn helt enkelt. 

Japp, det är tandställningen ni skådar



Inga kommentarer: