måndag 20 april 2015

NEWS

Nej men wow vad händer här?
Helt ärligt - jag vet inte. Jag fick lite sommarkänslor och tänkte, varför inte? Dessutom har jag knappt något plugg!

Det som har hänt sen sista är väl att Elvis har dött, Berlinmuren och medeltiden är över.
Nej men jag har faktiskt hunnit fylla 17 år, lärt mej åka snowboard och läst klart matte 1c.

Under sportlovet var ena halvan av veckan kaos och andra halvan helt fantastisk och perfekt. Första halvan var jag ybersjuk, asså på riktigt, det var helt sjukt! (höhö)
Jag hade skyhög feber och en öroninfalamation som krävde två pencelindoser för att ge upp. Andra halvan åkte jag med Ludvig, han pappa och hans bror till Norge, Hemsedahl, för att åka skidor/snowboard. Det var även under alla hjärtans dag och hela resan var så mysig och helt helt underbar (Askungencitat).

Min födelsedag var också helt perfekt. Jag var överallt och ingenstans och blev firad. I skolan, hos pappa, hos Ebbs etc. Den var också helt underbar! Av mamma fick jag biljetter till flashdance så den såg vi på påskafton. Vi åkte in till stan, åt världens godaste middag och såg sen den fantastiska föreställningen.

LIVET ÄR BRA

Inga kommentarer: