måndag 2 februari 2015

SNART ÄR JAG VÄL GAMMAL OCKSÅ

Tiden går så jäkla fort och plötsligt har man tandställning både uppe och nere, gått och blivit en balettdansös samt flyttat. BLAND ANNAT.

Svar ja, jag bor nu hos pappa i de två kommande veckorna då mamma och Claes slappar i Mexiko och det känns ungefär som kulturkrocken mellan Spanien och Marocko. Helt ärligt, skitjobbigt. Men jag får stå ut och ändra på det jag inte står ut med. Annars så är det mysigt att umgås med pappa! Som förut till exempel, då spelade vi TV:spel och han strök min gardin för han var rädd för att jag skulle bränna mej på strykjärnet, söt.

Tänderna har både slutat att göra ont och kittlas och baletten började jättebra, det var så kul! Föreställ er så som ni har sett på film eller nåt, så var det verkligen. Plus att det var 1000 gånger roligare.

Igår på förmiddagen fick jag ett sms från min gos och då ville han och hans föräldrar ha med mej på en fika i Klåva. Trotts mensvärk och en dag planerad i soffan svarade jag ja och det är jag glad att jag gjorde. Vi hade det jättemysigt.
Lite senare på kvällen åkte jag och Ludvig till min lilla Ebbs där Fredrik också var. Han ville köra bil så vi åkte till Ica och köpte kladdkaka och nötcreme. Vi hade en väldigt mysig kväll. Även efter, då spelade jag och Ludvig Wii och jag utklassade honom. Ingen mer kommentar om det.

En liten fakta från idag är att jag har ätit 120g nötcreme. Gött

Inga kommentarer: