tisdag 30 juli 2013

GÅRDAGENS SEMESTERPROBLEM

Mo- Jag
Ma- Matilda
Eb- Ebba

Mo- Jag har ett problem!
Eb- Vad då? :D
Mo- Jag ligger på mage och solar så jag tog av mej överdelen på min bikiniså nu kan jag inte gå nånstans för ingen är här och kan hjälpa mej att ta på den igen.. Så kom de nyss en massa vågor så jag höll på att trilla av *skrattis*
Eb- Jag är på väg, Ebba till undsättning
Mo- TACK!!!
Eb- Nemas problemas
Mo- Gör inga vågor bara för jag kan inte sätt mej upp eller hålla i mej
Ma- *Skrattisar*
Eb- Självklart inte
Mo- Snabba dej för jag behöver verkligen kissa!
Eb- Kommer så fort jag kan. Mogo vart är du förresten det kan vara bra att veta :D
Mo- På Gluppö
Eb- Oooh maj gad fel håll!
Mo- Nu måste du skoja
Eb- VÄÄÄÄND

Slut på konversationen. Jag ligger här än.. Nedkissad.. Eller?

Inga kommentarer: