tisdag 30 juli 2013

HOME

Efter två timmar i en blå Volvo och en paus på kexfabriken i Kungälv var jag äntligen hemma igen! 
Först på att-göra-listan stod duscha. Efter det stod Ebba på listan, hon stod även i hallen och tjöta med min papput innan jag insåg att hon anlänt.  
Vi tog oss igenom snacket man måste snacka när man inte setts på en vecka. Efter detta kikade vi på kläder vi behöver, snygga killar (speciellt såna med fina magar) och båtar. Efter detta blev det filmmys och planering inför morgondagen som vi helst vill ska regna för då blir det stan!

När Ebba gått bestämde jag mej för att kolla på Hannah Montana bara för att jag ville känna mej lite cool. Plötsligt dök det upp en pappalångben på min kudde. ANDAS.

Här är en av favoriterna! Åå, ursäkta, nu måste jag gå innan jag seglar ner mej själv, godkatt!

Inga kommentarer: