torsdag 10 oktober 2013

30 DAGAR

I med att mitt bloggnde är nere på golvet för tillfället så kör vi på en sånhär där ni garanterat får ett inlägg om dagen :)

Dag 1- Din profilbild på facebook och bakgrunden till den.
Dag 2- Detta har jag gjort i sommar
Dag 3-  En av dem viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4- några jag aldrig glömmer.
Dag 5- Min senaste resa
Dag 6- Dagens outfit.
Dag 7 Något jag längtar efter.
Dag 8- Vem jag är.
Dag 9- 4 bilder på en tid jag saknar
Dag 10- Gammal och ny bild på mej själv.
Dag 11- Några bilder från i år.
Dag 12- Den som betyder allt för mej.
Dag 13- Det här saknar jag.
Dag 14- Favoritcitat.
Dag 15- Ett ögonblick
Dag 16- En bild som för mej betyder kärlek.
Dag 17- En bild som alltid får mej att le.
Dag 18- En bild på mej och mina syskon.
Dag 19- Mina drömmar.
Dag 20- Något som förändrat mitt liv.
Dag 21- Mina föräldrar.
Dag 22- Mina bästavänner.
Dag 23- Fem saker jag skulle vilja göra innan 2013 är slut.
Dag 24- Favoritkläder.
Dag 25- Min fritid.
Dag 26- Bästa stället jag varit på.
Dag 27- Min framtid.
Dag 28- Dem fem finaste låtarna.
Dag 29- Detta får mej att gråta.
Dag 30- Min kärlek
- MED START IMORGON


LOVE

Inga kommentarer: