fredag 10 januari 2014

10:DE JANUARI 2014

Att en så dålig dag kan vända om och bli underbar, så har min 10:de januari 2014 varit. Någon som blev nyfiken? Läs vidare.

❤ 08.10. Både jag och Emma försover oss så vi hinner inte dricka te som vi alltid gör på fredagar. Dock börjar vi inte förrän 09.25 men jag duschade och hann inte med frukosten.
09.40. Något ringer väldigt högt på vår SOlektion och jag trodde bara att det var Jossans mobil, men icke. Skolan utryms på elever, pga en lite jävla smällare fick vi stå ute och vänta i närmare en halvtimma. Hur tacklar man dessa situationer? tänker ni och svaret är enkelt. 1, samla klassen så nära varandra att man delar kroppsvärme, 2, skaffa en gosig och varm pojkvän.
10.55. Provdax. Dock fick vi ett prov på sånt vi inte övat på. Klassen hade klarat sig mycket bättre om vi skulle fått uppgifter istället för "Förklara vad genetiv är och ge exempel på två former". När jag först såg provet kunde jag 0,0 men när jag väl läst frågorna noga insåg jag att jag kunde en del ändå. Jag svarade på 8 av 10 frågor.
11.55. Bamba & vegetariskt, inte riktigt min grej.
14.00. Idrottsdax! Roligate idrottslektionen på länge! (Läs mer om det när jag somnat och sedan vaknat och bloggat). Dock lyckades jag sträcka baksida lår strax innan vi slutade. Det gjorde otroligt och ska ni veta! Nu känns det som tur är bättre.

Efter skolan åkte jag hem och duschade, sedan mötte jag upp Ludvig så tog vi en lite promenix för att sedan landa hemma hos honom. Vi hann inte göra så mycket innan vi skulle äta faktiskt men vi hade det mysigt. Sen åt vi tillsammans med hans familj vilket jag tyckte var både mysigt och lärorikt. Haha. När maten inte längre fanns på våra tallrikar utan i magen så drog vi oss bort till mej för att avsluta denna dag. Det blev ett bra avslut och jag kan, trotts all skit, säga att min dag varit bra!

God natt mina fina vänner ✴

Inga kommentarer: