fredag 13 juni 2014

KÄNSLOMÄSSIGA MOA

PMS, ångest, resfeber, överlycklig och sorgsen. Ta dessa känslor, blanda och skaka dom tillsammans och tadaa- vi har skapat en Moa!

Imorgon går jag ut grundskolan och där med lämnar jag min fina klass. Usch vad jag har ångest över detta! Och jag är så jäkla sorgsen över att jag inte får träffa dessa människor typ sju timmar om dagen längre. Träffas man så intensivt i tre år så är det svårt att inte se mina klasskompisar som en stor och annorlunda familj för alla är så himla härliga.

Resfebern gör inte saken bättre, om man ser som att det är fredag idag (trotts att det är natt ) så åker jag till Grekland, Samos, imorgon och jag har inte packat än. Jag beter mej jättekonstigt.
Överlycklig - Onsdag till torsdag sov vi (min klass) över på Kalvsund. Vi hade det så bra!

Imorgon är det dagen jag drömt om sen jag var liten... Det är skolavslutning och EKAM (en kväll att minnas). Jag får se ur jag känner mej då. Just nu - Nervös.

bild från klassdagarna

Inga kommentarer: