tisdag 10 juni 2014

NY HEADER OCH SPEXFOTO

Godkväll mina vänner! Hoppas att ni ser att något här har ändrats annars får ni kolla upp synen. (Jag vet, den är gammal och jag har kört med den förut men i med att allt blir bättre med tiden enligt försäkringsbolaget If....)
Angående headern så fattar jag inte hur jag ska göra för att det ska bli bättre kvalité men jag får väl pilla lite med den och hoppas på det bästa.

Idag har varit en bra dag. Den får typ sju av tio om man ska sätta siffror på det, haha. I skolan idag tog alla nior spexfoto, det hade fått tio av tio fast det fick det inte tack vare den tråkiga fotografen. Jag är noga med att inte döma människor men jag placerar faktiskt han i ett fack med andra sura människor jag träffat på i mina dagar.

(Här ska det egentligen vara en bild men det blev inte så, får se om den dyker upp senare)

Efter skolan kom jag hem och la mej och tog vara på solen en stund. Sen kom mamma Ulrika hem med en god kycklingsallad till mej så vi satte oss ute och åt, väldigt mysigt. Sen cyklade jag till pappa och blev bjuden på kakor och hämtade väskan till EKAM (en kväll att minnas) som hade kommit. Mycket tajmat måste jag säga, och det passade perfekt!

Inga kommentarer: