måndag 30 juni 2014

MATILDADAG PÅ HÖNÖ MED MASSA GLASS

Min damer och herrar (jag skriver som vanligt), jag lever! Dock ska jag upp och jobba tidigt imorgon (wööööw, skills) så detta får bli en snabbis men jag måste verkligen dela med mej av min supermysiga kväll för er.

Idag efter jobbet (kommer aldrig tröttna på att säg/skriva det. Jag jobbar på ett dagis här på ön med barn från åldrarna 1,5 till typ 5, sååå mysigt!) skrev Matilda att hon var så uttråkad att hon lagt sig på golvet för att få det roligare, jag tror inte att det hjälpte, så jag som bara satt och redigerade bilder från dopet igår (skriver om det samt resten av mitt fabulösa liv när jag får tid) tog tag i mitt och Matildas liv och beslutade att vi skulle ses över en glass. Huh, lång mening. Slår vad om att ni läser den igen bara för att se att jag hade rätt, vilket jag förmodligen (favoritord) hade. I alla fall, hon tog med sig sin alldeles egna Svante(vante) så efter glassen gick vi ut i bergen i Klåva för att chilla där. Sen hem till Matilda och sen upp till vattentornet. Sen tillbax till Klåva för en till glass. Häremellan hände ganska mycket mer, typ charader och pratande och skrattande och mysande. Jag har verkligen saknat henne! Till sist landade vi på en bänk utanför Alekes och tuggade tuggummi.

En sån grym dag ändå
(jag lägger in en bild här imorgon, puss och godnatt mina fina)

Inga kommentarer: