tisdag 8 juli 2014

DISK DOKTOR

När jag åkte i en bil på ön Samos i Grekland för sisådär tre veckor sedan råkade jag radera bilder på mitt minneskort som jag INTE skulle radera. PANG och vad dåligt jag mådde då, alla bilder från den sista klassdagen bara försvann.... Typ. Mamma kom på att min morbror hade gjort något liknande och gått till en man som kunde hjälpa honom. Så den mannen (som för övrigt var supertrevlig) snackade jag nyss med och jag ska lämna in mitt minneskort där imorgon, jippie! Precis vad jag behövde en dag som denna.
Enda sen jag var i Grekland för tre veckor sen så har jag konstant varit sjuk, vilket underbart sommarlov! Det har varit hosta, snuva, ont i halsen och så vidare och så vidare.. Just som jag trodde att jag höll på att bli friska så PANG IGEN och jag känner mej kassare än någonsin. Skit är det. Och mens på det, kanon. Nu har jag dock tagit en panodil så jag mår förhållandevis bra. Rätt gött är det också, bara vara hemma och inte göra något alls utan att få dåligt samvete för att man inte tar vara på sommaren, haha!




Inga kommentarer: