onsdag 16 juli 2014

BÅTSEMESTER - avbrott

Planerna blev ändrade och nu är vi tillbaka hemma igen, dock bara för några dagar. Vi åker ut med båten igen på måndag som det ser ut nu. Men jäklar vilken härlig semester det var! Vi började ju med Åstol där vi sedan träffade Ebba och hennes familj också. Vi hann på Åstol: käka massa makrill, gå Åstol runt, hamna mitt i värsta Åstol-loppet, käka glass, bada (fast inte jag), fnissa, skratta och ha det allmänt jättebra.
Efter en dag på Åstol åkte vi till Långö där mina grannar äger lite mark och hus och där stannade vi tills igår (i med att jag inte håller koll på dagar så kan jag inte yttra mej om hur länge vi var där, haha). Ebba och hennes föräldrar åkte med oss och var där en dag men vi stannade längre med grannarna.
Vi åt gott där också och solade och grillade och badade och myste och hade det verkligen precis så som det ska vara på båtsemestern - slappt och harmoniskt.

Idag ska jag sova hos Matilda! Mysigt! Innan dess ska jag ha hunnit med en del saker, typ sola lite hade jag tänkt. Ha det gott!

Och juste! Jag gjorde ett album på facebook med en massa härliga bilder från sommaren, än så länge, så kika in där!
Visst ser det underbart ut?

Inga kommentarer: