fredag 11 juli 2014

BÅTSEMESTER

Imorse vaknade jag upp i en båt, snacka om att det var en vild natt igår! Typ.. Vi är på BÅTSEMESTER så det kan vara därför och det vildaste jag kom till igårnatt var en macka med räkost #yolo. 
I alla fall, jag vaknade och stack ut huvudet ur midkabinen (där jag och Rasmus sover), krånglade mej ut till köket och stack sedan upp huvudet till mamma och Claes som körde båten och gissa vad jag såg dom göra? 
Dom tog selfiesar! Typiskt mamma... 
Vi hamnade i alla fall på Åstol och här tänker vi ligga tills imorgon! 

Är jag inte vacker när jag "sover"?

Igår tog jag farväl av Ludvig för han ska iväg på seglarläger i 16 dagar, ajaj. När vi skulle gå och lämna en sak hemma hos pappa gick vi förbi en stort lag hockeyknattar och efter dom gick Ebba och Nadja (som ska flytta ut hit igen, hon gick i samma klass som mej när vi var sex år). Så himla kul! Jag tror att vi fastnade och snacka i över en halvtimma, åh! 
Efteråt gick jag och Ludvig till båten och hostade (det skulle stå gosade men autosaken ändrade och jag hostade en hel del så det får stå kvar, haha) där en stund. Sen gick han och jag följde honom en bit och gissa vem vi träffade där? Nadja och hennes pappa! Sen träffade jag även Ebba och hennes pappa, haha, älskar att bo på en ö ❤️

Nu blir det nog att bada, puss! 

Inga kommentarer: