torsdag 10 juli 2014

DIVA

Efter gårdagens händelserika statsbesök (jag fick liksom lustgas hos tandläkaren bara för att jag skulle få känna på hur det kändes sen när det är dax att dra ut tänderna) åkte vi till morfars grav vilket var första gången för mej och efter det vidare till morfars hus där vi träffade mina småkusiner och deras mamma och pappa (Hampus, Stina, Rikard & Mariella). Vi konverserade lite över körsbär. Så småningom hamnade jag och Hampus (11 år i år) i gräset och diskuterade mardrömmar, intressant.

När jag kom hem käkade jag lite snabbt och sen kom Ebba för vi skulle ha en glassdate i Klåva. Vi bjöd in Matilda på vår date så vi köpte glass och satte oss sedan ute i bergen (tillsammans med alla andra kristna tjottar som invaderar våra öar konferensveckan). Men det var verkligen supermysigt! Mina flickor är mysiga!


Inga kommentarer: