tisdag 8 juli 2014

NY HEADER, NYA KLASSKOMPISAR OCH EN NYKLIPPT KATT

Titta där! Känner ni igen er? Jag gillade inte riktigt den förra headern så jag bytte helt enkelt. Skills.

Jag fick ett stort brev med en massa papper i ifrån min lilla kommun idag med en massa info om Gunilla (den seglande gymnasieskolan) som jag kom in på, jippie! Hårt arbete lönar sig för det mesta. Där, på ett papper, stod det namn och adress och vilken kommun man bor i och telefonnummer och typ allt om alla som ska gå samma linje som mej (alltså natur). Så jag och mamma satte oss vid facebook och letade reda på alla vi kunde hitta, standard haha. Men dom såg trevliga ut så det var ju toppen! Och ifall deras sken skulle bedra så har jag ju i alla fall Ebba & Ludvig som både pryder min header och min vardag (och helg och alla andra högtider).

På tal om något helt annat så åskar det som bara den här just nu, jag tror att blixten just slog ner i tipperbergen. Småläskigt. Men jag har mamma som klipper Simson och Rasmus som tittar på i närheten så det känns faktiskt lite mysigt.

lägg märke till hur illa han tycker om att bli klippt och "smittassen"


Inga kommentarer: