måndag 21 juli 2014

EN BRA FREDAG

Wow, vad jag har hunnit med mycket dom senaste dagarna! Vilket härligt break på båtsemsesten det blev!

I fredags var jag ju som sagt i stan med Matilda och Wilma och jag är riktigt nöjd över det var köpte. Det blev ett par boot cut, två tekoppar och lite trosor. Dessutom kan man ju inte ha annat än kul med dessa flickor!
På bussen påväg hem smsade Ebba och frågade om inte jag ville kolla på det sista avsnitten Game of Thrones med henne och liksom hallå, såklart jag vill! Så jag kom hem, fotade lite i mina nya byxor och sen bar det av till Ebba. Och Ebba var också nyfiken på mina nya byxor.... Så jag fick ta med dom till henne och visa. Jag kan säga så att Ebba passade lika bra i dom som jag, det är så bra att ha samma storlek på kläder! Sen kom Ebbas syskon så hela alla åt tillsammans i typ tre timmar, sååå mysigt! Efter maten, när klockan var runt elva drog jag och Ebba oss undan till hennes rum för att se de sista avsnitten. Dock hann vi inte se det allra sista.. Men det tog vi dagen efter. Så jag cyklade hem mitt i natten och var henna strax efter ett (alltså typ 01.02, haha).

Nu åker jag ut med båten igen men jag ska hålla er uppdaterade!



Inga kommentarer: