onsdag 27 augusti 2014

HET LÄGESRAPPORT

Så mina damer och herrar, lägesrapport!

Läget igår: Bra. Brandteori hela skoldagen och föräldrar(och elev)möte på kvällen vilket vi åkte i den nya bilen till, ganska pinsamt men min röst betydde visst inte så mycket i mamma och claes öron. 

Läget idag: Bajs. Eller jag vet inte, jag har inte riktigt bestämt mej än. Jag har, tillsammans med barbords vakt, idag haft brandpraktik vilket betyder att jag har släckt lite mindre bränder, en docka, gått poängpromenad i hamnen med en mask som gav mej syre, varit inne i en container med en massa rak och två dockor och så vidare. Mycket eld och mycket fysiskt arbete och det där med eld är inte riktigt min grej.  Men men, imorgon kommer det värsta... Dock var lunchrasten mysig! 
Nu hände det en liten rolig grej, dom sa just "jag brinner för..." på TV:n, haha.
Efter skolan kom Ludvig. Jag hade verkligen saknat honom vilket var ganska konstigt för vi går i samma klass men det är inte direkt samma grej. Jag kan ju inte krama honom så mycket som jag egentligen vill, men jag ska inte klaga! 

En sak som var lite rolig som hände häromdagen var att jag fick ett samtal från Fredrik bara sådär för att han ville se hur det var på skolan, mysigt!

Bild från igår- brandteori


Inga kommentarer: