tisdag 19 augusti 2014

MITT SOMMARLOV

Idag är det sista dagen på sommarlovet- imorgon börjar jag på gymnasiet (OH MAJ GAAADH) så jag känner att det är dax att summera mitt sommarlov! Och i med att jag älskar listor av olika slag så blir det en lista dagen till ära (som jag för övrigt spenderat några timmar med Ebba & Malin som kom med "chokladbollar" (som var en ihopsmält chockladkorv) som Ebba hade bakat. Då ösregnade det och åskade och vi fikade och det var supermysigt! Sen kollade vi på båten T/S Gunilla och träffade Ebba och hennes familj. Efter det var klockan mycket så jag, mamma och Rasmus köpte kinamat).

Först och främst var jag i Grekland tillsammans med min familj, Ebba och familjevänner, ASGÖTT. Jag har fortfarande inte lagt upp några bilder från det... Det kommer!

JAG HAR ANNARS HUNNIT MED ATT
-Sommarjobba som dagisfröken. "Jag sommarjobbar bara här, i vanliga fall går jag i skolan" (Jag). "..... Jaha. Du är lärare!"
-Sovit hos Matilda och blivit väckt av hennes gosiga (läskiga) hund klockan sju på morgonen. 
-Ätit glass med Emma minst tre gånger.
-Båtsemester! 
-Picknicka i mitt vardagsrum med Ludvig.
-Vara med både Ebba och Ludvig väldigt mycket, mycket mys!
-Varit på bio med mina girls (Ebba (O), Malin & Matilda)
-Träffat hela Ludvigs släkt på kalas
-Ta med kuddar och filtar ut i bergen och stannat där till stjärnorna visade sig med Ludvig
-Ätit glass med Ebba och Matilda på konferensveckan med en jävla hosta
-Varit i stan med Wilma och Matilda, det var sååå mysigt!!
-Badat i åska med Ebba och Fredrik
-Kvällsdoppat med Ebba och med en säl
-Filmat på Ten Island Race
Och mycket mycket mer!

Nu ska jag tagga för att imorgon kommer jag att bli en gunillis! Det har vi kallat alla elever på gunilla sen jag började sjuan. Så, godnatt fina människor! Jag kommer att lägga upp bilder från sommaren senare, puss

Inga kommentarer: