fredag 3 oktober 2014

FREDAG OCH GODIS

HEJ med ett stort smile och en hand upp. HEJ
Det var ganska längesedan och förklaringen till detta är plugg. Och jag värdesätter bloggen högt men jag måste låta pluggandet gå före (jag har liksom plugga typ tre timmar varje dag denna veckan och det är inte direkt likt mej).

Ebba var och tog blodprov häromdagen och har berättat för mej nu efteråt att innan hon skulle gå in spelades låten "pumpin blood" med NONONO. Tycker att det är askul fortfarande.

Konversation mellan mej och mamma i bilden efter att vi fixat mitt id-kort:
Jag- Ååååh jag vill ha godis och glass!!
Mamma- Jag vill ha choklaaad!
Jag- Jag är jättesugen på lösgodis!
Mamma- Pluggar du bättre då?
Jag- JA
Mamma- Då får vi köpa det!
När vi kom till Henrys kom en som jobbar där fram till mej och sa något i stil med "Vem är det som har tagit bilden på dej i trappan?" och jag svarar "jag" och hon svarar "du är så jävla vacker!" osv osv. Jag blev röd i ansiktet och glad för resten av veckan

I tisdags var det volleyboll på min skola, eller i Kviberg i alla fall. Det var sååå roligt! Jag är skeptiskt till allt med sport att göra (dans är ingen sport) men detta var verkligen jätteroligt!

En annan rolig nyhet är att jag kan ta bilder med mobilen igen för jag har rensat lite gamla bilder. Grejen för er som inte vet har jag gått med en full mobil HUR LÄNGE SOM HELST så jag är glad.

OCH jag är glad för att det är fredag, jag slutade supertidigt, jag kollar på 90210, jag är ensam hemma och hade godis kvar. Så fina vänner nu ska ni få återgå till ert så åter jag till mitt (alltså sjunga mej hes och gråta till 90210, jäklar vad jag grät. Avsnitt 19 säsong fyra säger jag bara)

En rå trappbild

Inga kommentarer: