måndag 13 oktober 2014

SNART ÄR DET DAX

Gaah mian damer och herrar! Om mindre än ett och ett halvt dygn kommer jag att sitta på ett flygplan på väg mot Spanien med min klass mot ett STORT äventyr. Det är till och med svårt att formulera för att hela denna grejen är så stor. Dessutom är jag borta i typ en halv evighet, därför har jag sagt hejdå till alla mina nära och kära, en efter en:

Linn- över en fika på alekes i onsdags
Släkten på Claes sida- Ett STORT kalas förra lördagen (med Ludvig)
Farmor och farfar- middag hos pappa
Mina girls- Nu i lördags i stan och hemma hos Ebba, dom kommer att vara så saknade
Pappa- idag över sushi. Han ska till USA imorgon och jag har skrivit en övertydlig lista på vad han ska handla så inget blir fel...
Mina grannar kom och kramade mej förut och önskade mej lycka till, mysigt!
Mina dansgirls kommer att behöva säga farväl imorgon.
Gud vad jag kommer att sakna alla och allt här hemma. Typ såna små saker som han i kassa på Ica som säkert tror att jag och Ebba är hur flummiga som helst och mina och Ebbas picknickar på vår brygga. Eller mina och mammas mysfikaeftermiddagar i klåva. Åh jag längtar redan hem och ändå sitter jag fortfarande i soffan, haha.

NI KOMMER ATT KUNNA MEJLA MEJ PÅ 54@gunilla.nu (bara text, inga bilder)

HÄR ÄR MASSA MYSBILDER FRÅN I LÖRDAGS



Jag älskar mina girls

Inga kommentarer: