lördag 18 oktober 2014

HÄLSNINGAR FRÅN CÁDIZ

Hej allihopa!
Jag kan börja med att meddela att jag inte dött (än så länge), dock har jag varit magsjuk vilket kanske inte var den bästa starten på resan. Men jag ser det positivt - nu kan det bara bli bättre!
I med denna bisarra start har jag inte direkt hunnit utforska något mer än min koj i vår hytt och toaletten. Bra är det kanske, för förmodligen kommer jag alltid att minnas Cádiz som en stad man konstant mår illa i vilket förmodligen (igen) resulterar i att jag aldrig kommer hit igen.
Dock hann jag upptäcka typ världens längsta strand. Bilder kommer när jag har internet!

Flygresan gick bra trots viss förvirring på grund av min trötthet. Jag hade en jäkla tur tack vare slumpen att jag fick sitta bredvid Ludvig på båda planen när typ alla andra var tvungna att byta platser. Och det kändes bra för jag är inte alltid positiv till att flyga. Resan var LÅÅÅNG. Min dag startade klockan 03.00, flyget gick sju och vi var på båten strax innan sju på kvällen. Under tiden emellan hann vi sitta på två olika flygplan, chilla en stund i Danmark och åka buss mellan Malaga till Cádiz. Men resan var kul, för jag satt ju som sagt bredvid Ludvig hela vägen (vilket betyder att jag kan sova bekvämt mot hans axel).

Imorgon börjar vår resa mot Cartagena! Vi ses om 52 dagar!

KÄRLEK FRÅN MEDELHAVET

Inga kommentarer: