tisdag 14 oktober 2014

OM SEX TIMMAR

Vilken kaosig sista dag det blev för mej! Tack och lov var det dans förut och efter det kändes allt bättre. Grejen är ju att inatt åker jag iväg och kommer liksom inte hem förrän det är jul här hemma UTAN mamma eller Simson en killen i kassan på Ica. Dessutom har jag mens så allt blir dubbelt så jobbigt. urk

Iallafall, det var FÖRUT. Nu är nu och nu känns allt mycket bättre. Även ifall spotify krånglar och allt inte riktigt är packat än. Hehe

Men pojkar och flickor, jag åker snart. Färjan går om sex timmar (insåg just att färjan går om SEX TIMMAR). Och jag kommer att "blogga" under resan så ofta som jag kan. (Jag kommer att skriva inlägg och mejla dom till mina goda kalv-vän Malin som kommer att sköta om saker och ting här på min lilla blogg. Det är i alla fall vad jag har planerat, sen kan man inte riktigt lita på vad hon gör så vi får väl se hur det blir hihi.)

Märks det att jag har resfeber? För det har jag. Idag har jag knappt ätit nånting för min hunger är bortblåst. Nu måste jag göra massa andra saker som måste göras så ni får ha en go natt och släng ivägen en tanke på mej när ni vaknar och känn medlidande för att jag förmodligen varit vaken i typ fyra timmar då.

Men mina fina vänner, ha en mysig höst! Vi ses till jul! PUSS OCH KRAM OCH MASSA KÄRLEK


Inga kommentarer: