onsdag 31 december 2014

NYÅRSAFTON

Jag tänkte summera det fina år som just gått på ett lite annorlunda sätt i år, nämligen i fyra olika kategorier,
Resor
Ögonblick för livet
Musik
Överblick 

Men inte nu för jag har lite andra planer. I år på nyår, alltså idag, ska jag inte vara hemma ett dugg mer efter fem för då kommer nämligen Karins snälla mamma och hämtar mej. Sen släpper hon av mej, Karin och Emma nere vid Öckerö färjeläger för vi ska över till Malin på kalvsund där hon, Matilda och Ebba inväntar oss, för att fira nyår. Jag är väldigt taggad för att när man är hemma hos Malin så har man det alltid bra, det bara är så.

När jag varit med mysgirlsen så ska jag åka tillbaka till Öckerö igen och fira tolvslaget med Ludvig, hans familj och deras gäster (alltså min gamla klasskompis och hans familj). När allt firande är slut ska jag även sova hos Ludvig så det första jag ser (när jag har vaknat) 2015 blir hans söta lilla sovansikte. Detta är min plan än så länge och i med att jag älskar att hålla mej till mina planer kommer min nyårsafton förmodligen att se ut ungefär såhär.


Inga kommentarer: