fredag 2 januari 2015

NYTT ÅR NYA RUTINER

Jag är en flicka som trivs med att ha det mesta planerat och blir smått nervös när jag får svaret "jag vet inte faktiskt" på frågan "vilken tid ska vi...?", så i år tänkte jag ta tag i den saken.
Idag, efter en mysmorgon med försvunna diamanten hemma hos Ludvig, släktmiddag och mer Ludvigmys, har jag skapat lite olika slags scheman som jag ska följa så gott som det gå nu under 2K15.

Dessutom har jag avlagt tre nyårslöften som jag ska se till att försöka följa under hela året.
1, blogga varje dag. Dock kommer jag att låta skolan gå före tyvärr, det här är så mycket roligare.
2, ha det städat på mitt rum. Detta kör jag med varje år och än så länge har det inte hållit...
3, vara lycklig som möjligt och skita i små skitsaker. Yes

Bloggandet har jag också gjort ett schema för, det blir så lätt att jag bara skriver om min vardag här och jag vill utveckla det lite så jag ska försöka slänga in lite annat smått och gott.

Jag önskar och hoppas att alla ni har haft ett superbra 2014 och får ett fantastiskt 2015! PUSS

Inga kommentarer: